DAN VEZENTAN on Sat, 9 Dec 2006 07:38:18 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Fw: HELL de la Elle

----- Forwarded Message ----
From: Chris Simion <daya_cs@daya.ro>
To: danvezentan@yahoo.com
Sent: Thursday, December 7, 2006 10:45:33 PM
Subject: HELL de la Elle

Buna. Ma numesc HELL. Parintii mi-au dat numele de
Ella iar prietenii mi-au spus Elle. Elle!?
Nu am fost in stare sa accept sa ma
strige ca pe-o revista. Prin urmare mi-am schimbat numele.
Mi-am spus HELL.
Sunt o japita.
Sunt tanara, extrem de bogata,
frumoasa si foarte rafinata.
In agenda am 500 de numere de telefon la care nu sun niciodata.
In loc de creier...am un card de credit.
In loc de nas... am un aspirator.
In loc de inima...n-am nimic.

Spectacolul de teatru HELL de Lolita Pille, regizat de CHRIS SIMION,
a luat PREMIUL DE EXCELENTA, sambata, 2 decembrie, la Ateneul Roman,
in Gala Partenerilor Antidrog.

HELL NU este un spectacol didactic, clasic,propagandistic.
HELL este o poveste despre viata unor tineri de bani gata,
despre cum isi risipesc banii si sufletul
consumand droguri pana ajung in supradoza.
HELL arata ratarea, distrugerea spre care se indreapta
personajele piesei dar lasa spectatorului libertatea
de optiune.

Distributia spectacolului:

Cristi Iacob - Andrea
Antoaneta Cojocaru - Hell
Ela Ionescu - Sibylle
Rodica Ionescu/Raluca Oprea - Chloe
Maria Teslaru - mama lui Hell
Cuzin Toma - Vittorio
Orodel Olaru - tatal lui Hell

Adaptarea si regia: Chris Simion

Producatori:
Teatru D'AYA  si  Cotidianul

Partener media:
GRUPUL DE PRESA CATAVENCU

Urmatoarea reprezentatie are loc
marti, 12 decembrie, ora 21, in LAPTARIA ENACHE.

Dureaza 1h 30 min.

Pretul unui bilet: 15 RON
(Cadoul nostru de Craciun: pe un bilet intra 2 persoane).
Rezervari informatii la 0727.100.856

Detalii pe www.daya.ro

Te asteptam!