perjovschi dan on Mon, 11 Dec 2006 15:51:49 +0100 (CET)

[Nettime-ro] corectii

Nettime

  Am primit  in particular mai multe mesaje ale unor oameni care fie s-au simtit inoportunati de ultimul meu email  exprimat literar si contondent (mincat cacat si arogant), fie nu au inteles mare lucru din cearta...pe urma am primit un mesaj privat de la domnul pe care l-am insultat.
  In mesajul de la care a plecat totul domnia sa se incinta ca Erwin Kessler il ironizeaza in revista 22 pe Daniel Knorr, se intreba ce le-a iesit mafiotilor din comisia care l-a selectat pe acesta la Venetia si spunea ceva de arta si artistii care intra pe pe usa din dos la Tate Londra.

  Bienala si comisia

  Eu am fost membru in comisia de selectie pentru bienala de la Venetia si sint incintat ca  am ales proiectul lui Daniel Knorr/Marius Babias cetateni gemani de origine romana. Proiectul a fost conceptual si a imbogatit felul in care arata pina atunci pavilionul Romaniei (adica sculptura lemn sau proiectie digitala). Comisia a fost compusa din Mihai Oroveanu director MNAC, Romelo Pervolovici director Bienala de tineret, Ion Grigorescu artist, Dorel Gaina prof foto video Cluj si eu. Votul a fost democratic si fara mare cafteala.
  In publicatia care a insotit proiectul a fost inclusa si piesa de teatru Fuck you Europe a Nicoletei Esinencu din Chisinau text care a creat un enorm scandal in Romania cu interpelari in Parlament, emisuni Tv si ziare partiotic ieftine etc. Daniel Knorr a fost acuzat si ironizat de catre nationalistii romani si pe motivul numelui la un mod care nu il mai credeam posibil.
  Ori asta se intimpla si in revista 22 si pe aceasta lista.

  Binenala de la Venetia
  in alta ordine democratica de idei ati auzit acum ceva de concurs, aplicatii etc pentu Bienala de la Venetia? n-ati auzit nimic nu-i asa?

  Usa din dos
  Eu am facut un proiect la Tate Modern Members Room la fel cum am facut la Moderna Museet Stockholm, Ludwig Museum Koln si voi face la Pompidou Paris si Moma New York. Daca asta este pentru tine usa din dos domnule octavian.dk, atunci intra si tu.

Kessler si revista 22
  Domul Kessler nu a vazut nimic in aceasta tara inafara de exxpozitiile facute pe strada pe care locuieste. Habar nu are ce inseamna nici Studioul Protokoll nici revista IDEA din Cluj (unde a fost prezentat ultimul proiect al lui Daniel Knorr). Nu stie nimic din ce face Daniel Knorr in general si nu stie decit ce a citit in presa despre proiectul lui la Venetia. Domnia sa face expozitii de pictura la Palatul Mogosaia. Foarte bine. De ce incapatineaza sa critice (cu har) lucruri care nu il intereseaza ramine pentru mine un mister.
  Lui Erwin ii plac in ordine Marian si Zidaru. Tot ce s/a facut de la Duchamp incoace nu exista decit ca o chestie alternativa slaba si suspecta. Este parerea lui si este dreptul lui sa o exprime dar cind un om inteligent foloseste ca demonstatie ironii la adresa numelui unui artist, cind priveste de foarte sus la lucruri pe care nu le intelege si in care nu ii cere nimeni sa se bage atunci in opinia mea este arogant.
  Nu va pot spune ce frustrant este sa vezi un om pe care il respecti macelarit in revista la care lucrez din 1991. Dupa o experienta pe care o regret si astazi, politica mea a fost sa nu ma amestec deloc in decizia editoriala. In cel mai insuportabil caz fac cum am facut atunci cind tot Erwin Kessler l-a desfiintat la fel de nedrept si arogant pe Matei Bejenaru scriind un articol despre ceea ce cred si stie eu despre respectivul artist.
  Voi face la fel si in cazul Daniel Knorr.

  octavian.dk inteleg din terminatia dk ca stai in danemarca. exact de aia ai fi putut fii mai sensibil exact invers la felul in care un artist de origine romana ca si tine este tratat in tara de bastina de oameni care se vor seriosi analisti ai artei contemporane desi arta contemporana nu ii intereseaza decit din cind in cind in trecere.

  daca o sa ti se intimple tie o sa sar in ajutorul tau desi asa cum spui tu nu ma priveste.

  octaviane pentru continut nu dau inapoi dar pentru expimare imi pare rau

  si acum pentru toti folositorii listei, daca limbajul meu v-a displacut imi cer scuze

  dan

        Alt i én. Få Yahoo! Mail med adressekartotek, kalender og notesblok.