Baba Popescu on Thu, 14 Dec 2006 10:25:14 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] corectii

MAMICA de mult vroiam o Domina sa ma corecteze.......Ai numar de telefon.....Cit pe ora?......sADO.....

Raluca Olga Dumitru <ralucaol@yahoo.com> wrote:  Nu, Dan, ai dreptate! Pana la un punct: Erwin scrie
bine, e traba lui daca e dur, taios sau impertinent,
precum e treaba lui despre ce scrie. E drumul pe care
singur si l-a ales, nu ma (ne) afecteaza unde il duce.
In alta ordine de idei, mai generala, nu cred ca poti
sa ii refuzi unui critic un subiect, la fel cum nici
un critic nu refuza unui artist tema aleasa. Poti sa
il judeci, poti sa nu fii de acord cu el, sau poti sa
fii. E libertatea ta.
Sunt si criticii oameni, subiectivi ca si artistii,
dar au o scoala in spate, bine facuta, au experienta
si de obicei, indiferent de gusturi, stiu ce spun.
In ceea ce priveste "corectura" ta, de acord total.
Baietii sunt tineri, din ceea ce scriu ei rezulta clar
ca nu cunosc inca zona artistica, deci trebuie
educati. Iar ei trebuie sa se educe singuri, sa nu mai
dea cu noroi in persoane si nume care le sunt
necunoscute din ignoranta! Pentru ca noroiul li se
poate intoarce in fata!

--- perjovschi dan

Raluca Olga Constantin