Attila Tordai-S. on Tue, 2 Jan 2007 16:29:37 +0100 (CET)

re: [Nettime-ro] de citit in 22

Imi trimite cineva  textul din 22 (pe site nu-l gasesc). Cine este terorist? Si cine scire asta? As vrea sa-mi explice mai in detaliu, dar mesajul sa-mi trimita la adresa mea personala, deci nu pe lista?

A.

---- Baba Popescu <popescu_baba@yahoo.com> a scris: