Simona Chitac on Tue, 9 Jan 2007 15:14:22 +0100 (CET)

[Nettime-ro] punct si de la capat - incheiere colaborare Arhitectura

Dragi colaboratori,

Va urez un an minunat cu cat mai multe realizari marete!

Anul 2006 s-a incheiat, la fel ca si colaborarea mea cu revista Arhitectura. Ca punct final pentru mine si punct de pornire pentru dvs., gasiti atasat si noua prezentare si ratecard-ul revistei pentru 2007.
Veti fi anuntati despre persoana care va prelua atributiile mele in cel mai scurt timp.
Intre timp, puteti folosi pentru comunicare adresa office@arhitectura1906.ro sau publicitate@arhitectura1906.ro.

Noile mele coordonate vi le voi transmite cat de curand. Mobilul meu care ramane activ este 0745 38 99 38.

Va multumesc pentru colaborarea de pana acum si sunt convinsa ca vom dezvolta parteneriate frumoase si de acum inainte.

Pe (foarte) curand,
Simona Chitac

simona chitac
(pana acum) director de comunicare