Galeria Grigore Mora on Mon, 22 Jan 2007 17:35:04 +0100 (CET)

[Nettime-ro] URBAN TRACES- expo Grup focAR - joi, 25 ianuarie

*Galeria "Grigore Mora" *

si

Grupul *focAR*

va invita la

vernisajul expozitiei

*URBAN TRACES*

* *

joi, 25 ianuarie, ora 18.30

Grupul *focAR* ne provoaca la un alt mod de a ne privi, ne arunca o manusa
fara degete, dar plina de unduiri si de colturi sinuoase, o manusa pe care o
purtam dealtfel cu totii, manusa orasului, a "cetatii" noastre care si-a
pierdut demult turnurile de aparare, in care ne miscam zilnic dupa niste
reguli pe care nu le-am ales, care nu ne sunt neaparat proprii, dar pe care
le-am adoptat fara sa ne punem nici un semn de intrebare.

Grupul *focAR* (Alina Tudor si Razvan Neagoe) ne provoaca sa ne privim in
aceasta oglinda plastica care ne ascunde, reflectand tocmai identitatea
comuna, identitatea urbana, conturandu-ne "baticul" cu URBAN TRACES.

*URBAN TRACES* este un "work in progress", Galeria "Grigore Mora" din
Bucuresti fiind doar primul popas din itinerariul expozitiei. Urmează Iasi,
Cluj, Timisoara.

Expozitia este deschisa pana la 28 februarie

Luni-Vineri orele 12.00-18.00

Programari la tel: 0742.648.865

*Str. Grigore Mora nr. 39, Bucuresti, sector 1*

*la mansarda*