Bogdan Teodorescu on Mon, 30 Apr 2007 21:10:48 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Invitatie expozitie Don Quijote sint eu!

Dragilor si stimatilor,

Va astept  si de data aceasta la expozitia  Don Quijote sint eu!  de la Muzeul National al Literaturii Romane, de pe Bd. Dacia nr. 12, sector 1, vineri 4 mai la ora 17.00.

Don Quijote sint eu!  este traducerea si dublul lui ¡Don Quijote soy yo!, care a avut loc acum doi ani in urma la Institutul Cervantes din Bucuresti, cind impreuna cu prietenii mei artisti Silvia Costin, Irina Butusina si Daniel Marin, am expus citeva picturi dedicate Anului Don Quijote si lui don Quijote insusi.  Va astept impreuna cu gazdele muzeului si dl Joaquin Garrigos, directorul Institutului Cervantes  pentru noi aventuri.

[se  spune cite unuia don quijote, nu pentru ca este curajos, vizionar, intelept, plin de haz, etc., ci pentru ca se arata slab, nepriceput si fara simtul realitatii, adica ridicol. daca n-ar fi decit o realitate, cu siguranta ca ar iesi la socoteala mai multi don quijote din acestia decit  am numara. dar nu sint  eu dintre ei; eu sint don quijote  cu adevarat, pentru ca am o la mancha adevarata, pe care o poti masura si colinda, impreuna cu toate celelalte cite se-ntilnesc in carte. exista ba chiar un preot si un bacalaureat . eu sint don quijote pe care il iubesc inaintea tuturor cite avem in fata astazi, arta sau stiinta, caci altfel si mie imi place succesul la fel!]