Ovidiu Octav Florea on Mon, 7 May 2007 15:35:36 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-ro] gorzo atac la basescu

Pt. josephine (josef dupa operatia de schimbare de sex din timpul acestui sfarsit de saptamana)

  A - (introducere) si intriga!
  .... Xes-ku sau tartanescu... ce mai conteaza daca sunt sechestrat cu japca intr-un bordel din speLUNCA Dambovitei - Bucuresti (cetate putin seculara pe malul baltii) si pestele "en chef" se supara si se simte ofensat daca nu-i onorez casa si in acelasi timp fiindca refuz sa cotizez la bunastarea clanului...si uite-ma cum tre' sa aleg intre o lupta (in care mi se poate rupe scurta din piele "oakwood" si sa-mi pierd "cartierul" in inox - cadou de la fiica unor richisimi plantatori de tabac din imprejurimile unui oras de la poalele muntelui Duarte...Santiago cred ca se cheama)....deci intre lupta si 300 RON pentru o prostituata sifilitica si una cu gonoree...ei bine... claro, ca aleg gonoreea (o infectie simpatica) - daca era doar sifilisul in optiune este evident ca lupta s-ar fi impus!!!...dar asa....

  B-(Apologia Gonoreeii) - moment de analiza, amintiri placute si flash-back-uri absurde
  ...Dumnezeu a inventat si Go-no-reea pentru amplificarea placerilor carnii (si NU pentru a mari indicatorii comerciali pe piata penicilinei)...CUM?!.... stimularea "dezirului", care poate provoca marirea frecventelor "copulsatoare" si cresterea probabilitatii fecundarii sau "@ list" pentru ameliorarea fecunditatii/fertilitatii...Iata in opinia mea rolul real al acestei bacterii care ne face viata atat de dulce...in ecosistem ...

  So...pe langa faptul ca evit o o lupta paguboasa si/sau o boala letala - fiindca daca cumva am pierdut lupta, imi iau pestii si banii si pun si curva sifilitica sa mi-o traga... Am o oportunitatea de a-mi oferi putina culoare si gust existentei la care m-am self condemned dar de care incep sa ma declar plictisit! I Dati-mi voie sa ma explic...

  Iritatia (mancarimea) gonoreica de pe canalul uretro-genital da un plus de intensitate si savoare momentului final (USURAREA) cand datorita unei simple bacterii anaerobe, fiziologia masculina reuseste acel momentul rarisim de chimia perfecta ; un cocktail absurd de reactii, reflexe, sentimente,  amintiri, fantasme, insitincte, inhibitii si morala - o combinatie perfecta - unde fiecare ingredient este la locul sau si da teren de manifestare celorlalte - un moment magic de fericire putreda!...cresterea nivelului endorfinelor, (al caror rol devine esential in sulajarea mancarimii)... decuplarea placerilor, decadenta...dependenta...practica si in sfarsit fecunditate/fertilitate/perpetuare!!!!... in ciuda ofticei generale a moralistilor si artistilor neamului!

  Si eu care credeam ca m-a obligat pestele, cand de fapt rostul acestui moment la care am fost obligat sa particip (capriciu altruist al istoriei noastre).... a fost infestarea uretrei mele cu bacilul GO&NO!,... iar rolul "peripateticienei" (oricat am incerca sa-l minimalizam) devine cu adevarat unul dintre elementele catalizataoare a proceselor care vor sfarsi prin a schimba cursul existentei mele si a noastre a tuturor !

  Multam,...suckersilor...I GO&NO!!!...si declar oficial deschis campionatul bolilor venerice (adica ale dragostei si pasiunii) VENUSIADA 2007, intre bolile preacurviei :
  - GO-NO!REEA - cu o roza - NOI
  - SIFILITICII - (coach - vadim/assistant - voiculescu/manager- calin)
  - PESTILOR in buchet - "3 trandafiri" - GEOANA/VACAROIU/PATRICIU....da asa cum ati auzit PATRICIU!

  Cu stima si salutari sportive,

  Ovidius

  Niste PS-uri
  1) a aparut un nou claxon pe piata nettime se cheama joseph; sa-l reglam putin ca sa sune bine de acum incolo : dincolo de statistici si performante triste din  istoria PSD, ce fel de parlament este aceal, unde deputati din pErtidele care au colaborat la aceasta mica INFECTIE merg pe branci intre banci sa voteze in numele colegului absent sau isi trimit nepoata sa voteze... Nu BASE i-a facut de ras si nu ...SCU le-a subminat autoritatea...si-au facut-o cu mana lor...niste LABARI!

  2) Pestilor democratiei ; ce fel de referendum este acela in care pregatesti o lege prin care sa-l anulezi daca nu-ti convine....pentru ce mai faceti un referendum idiotilor?! Le multumim pestilor din Dambovita pentru aceasta sansa!...pe termen scurt sau lung ce mai conteaza, sifiliticul boxeaza! Legi prohibitive...care contrazic insasi valorile democratice despre care nu ati inteles o iota dar pe care le trambitati de pe acoperisul lupanarului ...cu fiecare cuvintel si fraza lasata in natura se fac de ras...nu numai ca isi compromit (de fapt confirma) capacitatea lor de ananliza si gandire strategica...potentialul politic intr-un cuvant...dar pur si simplu ne fac sa ne indoim de

  3) Basescu fascit?!...he he...PaRtzM, conservatorii...Stau si ma intreb cum de tipii astia mai gasesc resurse sa vorbeasca dupa tot ce s-a intamplat in ultimii 17 ani...Colita Powell...si madam Secara sunt copii palizi in ciuda procentului crescut de melanina din gene!

  Fascist hein : mai Josephdotule, stapanesti tu cat de cat semantica acestui cuvant revendicat de lexicul tuturor limbilor...chiar si de  limba prostituatelor!?...Trebuie camva sa intelegem ca esti si tu un intelectual...cu pretentii la luciditate si non-conformism?!...Josefino....Up 2 me, tu nu esti decat un alarmist de mana  a 15-a care s-a hotarat si el/ea sa graiasca week-end-ul asta dupa ce-a descoperit cea de 8-a vocala din limba romana...in timpul unei partide de scrable in care cu chiu cu vai ai reusit sa plasezi si tu primul cuvintel din 5 litere :  "MUUUU"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C P <josef_k29@yahoo.com> wrote:
  Mie mi se pare de necrezut ca majoritatea intelectualilor (tineri) romani sa declare o vaga apartenenta la stanga dar, in acelasi timp, sa voteze staunchly cu un fascist precum Basescu.

marilena stanciu wrote: Domnilor,

ar mai fi un aspect al problemei:

1. va garantez ca psd-istii nu au in nici un caz asa de buni pr-isti astfel incat sa le treaca prin cap sa plateasca/convinga un artist (daramite Gorzo) sa faca un stencil. saracii de ei sunt super-apreciati prin aceste acuze....cand lor nici nu le trece prin gand asa ceva.
nici pe departe.

2. faptul ca mnac-ul a avut cumva o legatura cu un psd-ist este iar o intamplare: s-a intamplat ca psd-istul cu pricina sa fie mai snob si sa-i placa sa se decoreze cu un muzeu pe langa blazon.
Ce bine ar fi daca mai multe proiecte culturale ar avea un purtator de mesaj sau macar un lobby mai puternic- mai ales atat de eficient precum politicianul. altfel, ne tot plangem de finantari lipsa, de atentie lipsa, etc.

Parol, mon cher!