0f0003|maschinenkunst on Fri, 15 Jun 2007 08:21:19 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] miscari lunare la plfshin

"Dragu David" <dragu_david@yahoo.com> a .....

>dar era clar dintru inceput ca notitele nu erau ale nitei! de unde pana unde s-a
> ca le-ar fi scris ea??? ea postase sursa, atat - nu e nicio poanta...

if you want to argue that point, in a sense, we never write anything ourselves,
since we use others' words - words we did not create.

quoting a larger piece of text, isn't much different
from quoting "dar", "era", "clar" -- it's just employing a larger 'brush'

we only create the space between the dar", "era", "clar"
but it is indeed very feasible quoting for an entire life,
everything which one wishes to express.

and then at the end one only has to add: 'nu am scris eu'

{
me: c'est bon la vie.
uu: c'est moche, c'est moche, la vie.
dieu: en tout cas, nu o scrieti voi, dar eu.
pcr: a oui, oui, c'est ça - la problème éternelle de l'enfer. Mais c'est NOUS!! NOI te-am creat pe tine - Libre sans dieu !!
me: c'est bon la vie.
uu: c'est moche, c'est moche, la vie.
dieu: en tout cas, nu o scrieti voi, dar eu.
pcr: a oui, oui, c'est ça - la problème éternelle de l'enfer. C'est NOUS!! NOI te-am creat pe tine - Libre sans dieu !!
[...]
....................} -- Google: Nu am scris eu. Eu nu scriu nimic. Eu vind totul pt. toti. Je m'en fous!

_\\- das kapital maCht ganz glucklich und frei!