Popescu Dan on Wed, 27 Jun 2007 19:20:53 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] re: leonte rautu - corectat

Domnule Ion,
Mi-e clar ca aveti nevoie sa va corectati gindirea mai degraba decit gramatica. Doamna Oroveanu este o profesoara de mare clasa si un om fara cusur. Supozitiile dumneavoastra legate de celelalte persoane sunt fantasme paranoide ale unei minti insetate de putere. Subscriu complet la interventia domnului Kiraly. Asist de multa vreme la peroratiile dumneavoastra si, de data asta, nedumerirea a fost inlocuita de un sentiment de seninatate: mi-am dat seama ca nu stiti despre ce vorbiti, ca nici nu va pasa si ca va exprimati public orientindu-va numai dupa furiile dumneavoastra resentimentar-ariviste. Apropos de dorinta aprinsa care va anima: spuneti-ne daca ati capatat postul de consilier prezidential mult dorit?
                                               Dan Popescu

----- Original Message ----
From: "PAVILION@yahoo.com" <PAVILION@yahoo.com>
To: Nettime-Ro <nettime-ro@nettime.org>
Sent: Tuesday, June 26, 2007 6:37:21 PM
Subject: [Nettime-ro] re: leonte rautu - corectat

Imi cer scuze pentru lipsa de corectura a textului de mai devreme.
Corectat suna asa:

Acest argument a fost utilizat si de PRM. Chiar daca in princpiu suna
bine pentru novici, pentru mine nu suna deloc bine. Este doar un
paravan dupa care se ascund multi.
Scopul mentionarii acestei chestiuni era spre cunoastere. Daca in
continuare dorim acesti oameni in pozitii de putere (in orice domeniu)
atunci asa sa fie. Ne meritam soarta.
Oare este intimplatoare utilizarea lui Leonte Rauta in trecut, sau a
lui Adrian Nastase/Ion Iliescu in prezent? A minca din banii scosi din
crimele facute de unii este la fel de abominabil ca si a savirsi
crimele.
Discutia nu este deloc in avantajul personajelor de care vorbim oricit
de mult am dori sa ii cosmetizam, pentru ca avem interese sau sintem
prieteni cu ei.
Ca sa fim in clar: in timp ce ei huzureau in Primaverii - acceptind
implicit situatia - familia mea era anchetata de catre oamenii lor.

P.S. Daca vreti sa spuneti adevarul difuzati informatia simpla, fara
comentarii, pe listele tinerilor artisti sa judece singuri. Dreptul la
informatie si adevar nu poate fi suprimat.

Tot cu scuze, am uitat sa semnez (emailul este unul comun al revistei).

Razvan Ion