Alin Cristea on Tue, 14 Aug 2007 11:51:11 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Fwd: [roboam_visitors] Din jurnalul de calatorie al unui turist american...

Daniel Branzai <danbranz@sbcglobal.net> wrote:  To: "Roboam List" <roboam_visitors@yahoogroups.com>
From: "Daniel Branzai" <danbranz@sbcglobal.net>
Date: Mon, 13 Aug 2007 21:40:47 -0700
Subject: [roboam_visitors] Din jurnalul de calatorie al unui turist american...

            Din jurnalul de calatorie al unui turist american...

VENETIA:
Am sosit in oras dupa o ploaie torentiala, cred.
Toate strazile sunt inundate. Nu se circula decat cu
barca. Cu toate acestea barcagii sunt foarte veseli
si canta niste cantonete numite barcarole. Hotelul
este cam vechi si broasca de la usa camerei oracaie
ingrozitor.

LONDRA:
La Londra n-am vazut nimic din cauza cetii. In
ultima zi, ceata s-a ridicat pentru cateva secunde
si am putut vedea un superb turn cu ceas. Ceasul
statea, dar eu n-am mai stat.

MADRID:
Orasul este frumos, are strazi largi, cu fantani
ecvestre si statui arteziene. Au si un palat mare,
dar cam neprimitor. In schimb, locuitorii sunt
simpatici, vorbareti, ospitalieri si se numesc
români.

PARIS:
Dupa cate imi aduc aminte de la scoala, Parisul este
capitala Germaniei. Cu toate acestea, strazile
Parisului sunt pline de japonezi. Numarul
frumoaselor si renumitelor frantuzoaice s-a redus
foarte mult. Ele nu mai pot fi vazute decat sub
forma unui tablou expus la Muzeul Luvru si care
reprezinta o italianca uratica ce zambeste tamp.

BUCURESTI:
Ghidul pe care-l am la mine, aparut in New York, imi
prezinta Bucurestiul drept capitala Ungariei. Cred
ca la mijloc este o greseala. In Gara de Nord se
vorbeste mult turceste, ceea ce ma face sa cred ca
nu sunt in Bucuresti, ci in Frankfurt pe Main.

__._,_.___   Messages in this topic (1) Reply (via web post) | Start a new topic
  Messages | Members | Calendar

Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch format to Traditional

      Recent Activity

      8
  New Members

Visit Your Group