catalina & richard on Mon, 5 Nov 2007 13:28:05 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Re: [Romania-News] Imaginea Romaniei

un om de afaceri englez a fost omorat prin injunghiere de catre un om de
afaceri italian in Bucuresti , acum un an. amandoi aveau afaceri in Romania
si din cate stiu nu era nici unul de etnie roma.
so what?
nu ca nu mi s-ar fi furat de doua ori telefonul (de fiecare data altul ,
evident) in tramvaiul 16 si nu ca de fiecare data i-as fi vazut...
na , ce sa zic, prostia mea.
asta ca sa vezi cum se intampla sa ai probleme personale. PERSONALE.
sincera sa fiu, totusi asta ar putea sa devina problema de stat, mai ales ca
la obor se vand telefoane furate sub ochii politiei. Ar putea sa devina, dar
de fapt nu ma intereseaza asa tare, tot ce stiu e ca ar trebui sa fiu mai
atenta unde-mi tin lucrurile.
a, si ca sa nu uit, acum 10 ani mi s-a furat portofelul la Florenta, Italia.
I-am vazut si atunci, erau copii tigani cu cartoane.
p.s.: am prieteni tigani totusi
so what?

--
Catalina&Richard