nadia R. on Mon, 5 Nov 2007 15:56:08 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Re: [Romania-News] Imaginea Romaniei

Multumesc mult ,dle Cristea, ca mi-ati amintit de
faptul ca sunt si cateva motive pentru ca sa nu-mi mai
crape obrazul de rusine pentru tara mea si poporul din
care fac parte,pentru ca in ultimele zile chiar
ajunsesem chiar sa ma intreb daca mai exista
vreunul.Macar acum sunt mai linistita.Eu personal.O sa
adorm in gand cu Mungiu si Cartarescu . ca sa nu uit.

Din pacate europeanul de rand nu prea e preocupat de
premiile de la Cannes si de literatura buna,el vede
doar ce scrie pe prima pagina a ziarelor de scandal si
ce se arata la TV .
Peste cateva zile plec la Milano la un congres
international si sincer mi s-a cam facut frica...
Cum sa le explici oamenilor de rand de acolo confuzia
monumentala care se face intre rromi si romani,ce stiu
ei despre Romania ,despre romani?
Or sa deschida televizoarele pe posturile romanesti si
ce vor vedea? Telenovele cu fuste colorate , muzica
lautareasca ,manele,pana si carcotasii se imbraca tot
in costumele "nationale". Ce sa le spun? ca daca vor
sa vada romani adevarati,acestia apar doar la faimosul
post ETNO TV? acolo trebuie sa se uite?

Ce stiu europenii despre noi? care este "Imaginea
noastra",a romanilor? Este o realitate faptul ca
suntem confundati cu rromii.Eu nu as spune ca ei sunt
cei care ne "strica imaginea". Care imagine?
Aceeasi imagine este si in tara si in afara,daca e sa
vorbim de ceea ce se vede.

Pana in ziua in care pe toate posturile de Tv si in
ziare va aparea pe prima pagina dl Cartarescu si nu
Fane Spoitoru ,eu n-o sa mai vorbesc romaneste pe
strazile Europei. Din prudenta.

Dea Domnul sa ma insel eu,

drag ,
nadia radulescu