Daniel Gontz on Fri, 7 Dec 2007 09:50:32 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] As avea si eu o observatie apropos de achizitiile recente,

Draga Raluca,

Punct 1:

Dupa cum se putea citi la al meu foarte privat blog, au fost propuse solutii pentru acel tip de comisie folosita anul acesta. Daca consideri ca exista o metoda pe care noi nu am mentionat-o am fi bucurosi de inputul tau. Acest lucru e de altfel valabil pentru toata lumea.

Punct 2:

Legat de juriu. Se practica ambele forme. Juriu anuntat sau neanuntat. In general atunci cind cel ce organizeaza licitatia are un renume puternic, poate sa nu anunte juriul. Lumea stie oricum dupa reputatie ca nu are motive de indoiala. Si invers.

Punct 3:

Am incercat pe google si wikipedia sa vad daca blogul este un site public. este public.
Si se pot posta comentarii care nu sunt moderate.

Punct 4:

Legat de galerii si ultimul punct al tau, cred ca daca citesti cu atentie comunicatul ministerului observi fraza urmatoare:
"La procedura de selecÅie pot participa persoanele avÃnd calitatea de autor Ãn sensul Legii nr. 8/1996 privind drepturile de autor Åi drepturile conexe, cu modificÄrile Åi completÄrile ulterioare, precum Åi moÅtenitorii direcÅi ai drepturilor patrimoniale de autor."

Gontz