radulescu denise on Wed, 9 Jan 2008 20:56:23 +0100 (CET)

[Nettime-ro] REMINDER:Desenele lui Dan Perjovschi la CNDB! joi 10 ianuarie, orele 11.30

Desenele lui Dan Perjovschi deschid anul 2008 la Centrul National al Dansului – Bucuresti (CNDB)

Deschidem anul 2008 nu cu un spectacol de dans, ci cu expozitia desenelor lui
Dan Perjovschi. Vedem
în această alegere o declaratie în sine prin care atitudinea noastră în fata
proiectelor viitoare devine transparentă.

Vă invităm joi, 10 ianuarie, orele 11.30, la CNDB, la o
întîlnire în care veti putea afla mai multe detalii despre acest eveniment si
despre proiectele anului 2008.

Participă:

Dan Perjovschi, artist

Vava Stefănescu si Mihai Mihalcea, directori, Centrul National
al Dansului

 Declaratia lui Dan Perjovschi inainte de deschiderea expozitiei "La zid"

"Ca artist sint interesat sa ma asociez cu modele culturale deschise, iar ca

artist critic ma simt dator sa semnalizez ceea ce cred ca este esential

pentru scena culturala in care traiesc. Din acest motiv am facut la CNDB

singura mea interventie artistica intr-o institutie a statului roman.

Centrul National al Dansului este in opinia mea singurul model viabil de

institutie "nationala". Din pacate in Romania orice constructie culturala

sta sub semnul dezastrului. Nu conteaza cit de important este demersul si

cit de necesara platforma, ea poate fi dizlocata, deturnata sau pur si

simplu oprita din ratiunile administrative cele mai cetoase si mai timpite.

Am facut un desen pe zidul Centrului, ca sa complic cit mai mult

posibilitatea evacuarii lui."

Dan Perjovschi

(ianuarie 2008)

  Denise Radulescu