nadia R. on Fri, 4 Apr 2008 18:41:22 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Cruzimea fara limite impotriva animalelor tine de arta sau de patologie?

Dle Baldovin ,va inteleg si va respect punctul de
vedere.
Si eu accept ca este o forma de arta ,unii ii spun
netraditionala, interactiva ,altii ii pot spune
aiureala ,ma rog ...dar in cazul de fatza trebuie sa
facem diferentele necesare fatza de ceea ce se
intelege in mod obisnuit printr-un " happening ".
E vorba de dimensiunea ETICA a artei,care nu e de
neglijat.

Sunt insa  cateva ,sa le zic "sofisme" in argumentarea
dvs,de pilda paralela cu actul transarii animalului in
public sau cu sacrificarea animalelor pentru consum.

De fapt sunt chestii diferite de expunerea in galerie
animalului chinuit;faptul ca suntem  animalici si
participanti la lantul trofic natural din pozitie
dominanta este un fapt ancestral si asa ne-a facut
Doamne-Doamne,poate ca sa ne dovedeasca ceva ...sau
sa-si bata joc de noi ca "fiinte superioare" ce ne
credem,nu stiu ...dar avem nevoie sa mancam carne si
asta nu presupune neaparat cruzime fatza de animale
(de cand cu normele UE,cu "asomarea" si "eutanasia" ne
putem considera constiinta curata ,macar cat sa dormim
linistiti),aceste fapte nu se pot compara insacu
lasarea  deliberata a unui animal sa moara in chinuri.

Cat despre intrebarea DE CE nu au interactionat
vizitatorii galeriei respective,de ce nu au salvat
cainele cand o puteau face?etc etc...nu v-ati pus
intrebarea ca acei "vizitatori" pot fi niste mondeni
plini de fitze ,ratutiti de cap ,idioti care merg la
expozitii ca sa se afle in treaba si care probabil ca
s-au uitat la caine si au zis cu aer savant: "wow
,mishto,asa ceva Nu S-A MAI FACUT ,E FORTE TARE!
Pe acestia ii considerati reprezentativi pentru opinia
publica? pentru "civilizatiaumana"? acei indivizi va
reprezinta si pe dvs?... eu zic ca nu.

Poate dvs nu ati inteles exact punctul meu de vedere:
anume ca este vinovat si acela care pune intrebarea
"DE CE NU a facut nimeni nimic?".
daca s-a limitat la a pune intrebarea si in a acuza pe
altii ,e la fel ca ei. pasiv si reprobabil.

Nu ne impiedica nimeni sa fim activi si sa luam
atitudine.
Cunoscandu-va "backgroundul" stiu ca intelegeti
perfect acest punct de vedere .
Trebuie sa intervina cineva ca dvs ,ca mine si "sa
elibereze cainele",nu e nevoie de aceste manifestari
de "arta" ca sa ne dovedeasca ac sunt o gramada de
oameni de nimic. mare scofala! Oare e cineva care nu
stia asta pana acum?

drag,

Nadia Radulescu

--- Gabriel Baldovin <gabrielbaldovin@hotmail.com>