UNAgaleria on Thu, 19 Jun 2008 20:09:37 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Poto&Cabengo - FINISAJ vineri 20 iunie ora 18:00 la UNAgaleria

UNAgaleria
10 G-ral
Budisteanu
http://unagaleria.blogspot.com/

Vineri, 20 iunie ora 18:00, va asteptam la finisajul expozitiei

Poto&Cabengo

Alina Popa & Irina Gheorghe

Work in progress

Poto si Cabengo sunt doua gemene din Sudul Californiei
care nu comunica cu cei din jur si isi inventeaza un limbaj propriu. Regizorul
Jean-Pierre Gorin realizeaza in 1979 un documentar despre soarta lor; in final
gemenele sunt normalizate prin supunerea la un proces de invatare care le
rapeste nu numai din imaginatie dar si din fascinatia pe care o exercitau.

Aceasta istorie a fost punctul de plecare pentru o
investigatie fotografica despre raportul eu-tu care poate deveni eu-eu, despre
miscarea nesfarsita a privirii de la o figura la cealalta. Poto&Cabengo
este o serie de autoportrete duble inscenate in diferite locuri si situatii, un
mod de a povesti intr-o locatie data istorii personale si fictive.

Discursul poate merge in multiple directii, este o
poveste cu scenariu deschis, iar faptul ca proiectul este prezentat in plina
desfasurare accentueaza nu doar importanta imaginilor autonome, dar si
posibilele trasee narative intre acestea. (Alina Popa & Irina Gheorghe)

Raluca Ionescu