| f | | | | 3 on Sun, 2 Nov 2008 23:35:25 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] subiectul

oli_puf@yahoo.com

 > From: perjovschi dan <perjovschi@yahoo.com>
 > Subject: subiectul
 > To: oli_puf@yahoo.com
 > Date: Saturday, November 1, 2008, 1:44 AM

lasa-l sa posteze el insusi daca vrea -
sa faca pasul pe picioarele lui, fara cirjele altora.

Catona nu blocheaza mesajele lui in mod clandestin
asa ca nu exista nici o problema logistica.

perjovschi dan:

 > Cu alte cuvinte eu am atras atentia asupa unei taieturi de buget
enorme
(jumate) la o institutie  are incepea sa mearga bine si sa
investetasca in
 > arta contemporana (asta in timp ce minsiterul culturii o
institutie care
promoveaza festivalul enescu a primit UN MILIARD) si pe lista se
discuta perjovschi.

Se discuta cenzura clandestina (care ai recomandat-o) si coruptia
danei catona, cunostinta ta.
Tangenta cu coruptia politicienilor de care te plingi este self
aparenta.

 > Taietura asta de buget vine in linia inchiderilor de galerii, a
chiriilor
 > enorme (pentru locuit sau pentru atelier) si a biocratizarii excesive
accesului la fondurile  pentru cultura. Eu nu am fost fanul Galeriei
Noi dar faptul ca acum acel spatiu expune iar peisaje cu cerbi e o
problema a
 > intregii comunitati artistice. La fel faptul ca UAP aia mult
criticata
de
 > mine sau de artisti tineri  a fost data afara din sediu cu suturi in
cur.
 > S-a aintimplat asta cu Uniunea scriitorilor? Cu Uniunea Teatrelor?
A zis
cineva ceva?

Tu, ipocritule, ai spus ceva cind ai recomandat ca Nettime-ro sa fie
cenzurat in mod clandestin +?

 > Reamintesc ca nettime-ro a plecat nu ca posta de anunturi ci ca
platforma
 > de dezbatere. Sa va spuna Patattics ca el si Dana au initiat-o si au
intretinut-o atita vreme.

Reamintesc:

Cind faci Arta nu o faci pentru tine.
Cind intretii o lista nu o faci pt. tine.

Dana Catona este remarcabil de 'satisfacuta',
dar din pacata face parte din generatia 'cerbului'
(thanks for bringing that up)

Aceasta satisfacuta aplica 'principiile' ei neo-comuniste
retrograde, ale cerbului maret, pe o lista publica, blocheaza
in mod clandestin anumite persoane si mesage pe care nici
macar nu incearca sa le inteleaga.

Tu, Perjovschi, 'artist', vorbesti de atmosfera umilitoare
in Romania si recomanzi si suporti cenzura clandestina +?

Care este diferenta intre tine si politicienii cerbi
de care te plingi +?

Sau faci precum romanasul destept: acasa trateaza pe cei
de la usa cortului cu dispret si in strainatatea
este tratat ca la usa cortului de alti 'perjovschi'.

Lantul de ris al umilitilor 'artisti'.

 > Celor care au o problema cu mine le spun simplu o sa o aveti si
 > incontinuare.

Atit timp cit esti un ipocrit neo-comunist, da.

Daca nu blochezi sau nu recomanzi sa se blochese
accesul altora, you can do whatever you like.

 > Dar de dragul discutiei:

Dragi tovarasi si pretini

 >eu sint angajatul unei reviste independente care
 > nu apartine niciunui trust de presa. Traiesc din arta.

Traiesti din fonduri. Ce faci tu nu este arta.
Este prostitutie. Inteleg ca tu nu intelegi,
dar ar trebui sa intelegi, sau macar sa incerci.

Cind politicienii vorbesc despre democratie
si public service, dar defapt fac vorbesc despre ei,
asa si tu, vorbesti despre 'arta', dar defapt vorbesti despre tine.

Art doesn't serve you. The artist serves Art.

Art can be practiced anywhere, it is not limited
to sanctioned galleries, and art does not require a stamp
of approval, o eticheta colorata, nor a name, nor a project.

 >Fac 25 de proiecte
 > pe an din care 5 sint in colaborarae cu ICR.

Stiu. Programul - din 5 in 5.

Cind o sa faci arta o sa vorbesti despre arta nu despre tine.

Deocamdata suna asa:  Bolid cu 255 cai putere,
3000cm cubi, exhaust Ansa, frine brembo.
Dragi tovarisi si Pretini
EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.EU.

 >Nu am expus niciodata in
 > spatiile ICR. Nu am fost trims de ICR nicioadata nicaieri. Nu am fost
niciodata trimis la vernisaje internationale pe banii statului. Nu am
masina. Nu am sofer. Nu conduc nimic. Nu am nici-o functie. Nu
predau.  Sint selectat si invitat de institutii occidenatale a caror
departamente de fundrising aplica la  ICR pentru trasportul sau
cazarea mea, asa cum aplica la BundesKultur Stftung, Erste
Foundation, Getty si la te miri ce alte institutii (care nu au
problema numelui meu)

Much as in Comunism you had to be reminded that you were Free and
Wealthy and Happy cu non-stop lozinci si propaganda,
much as in capitalism those colorful logo's on cheese that say "Made
with Real Cheese" do not make that cheese real nor tasteful,
so it is with these institutions that you enumerate.

I know. Been there. Done that. Both.
It's prostitution. There's more art in vinul de casa,
intr-un sat anonim, de la o persoana fara profesie, fara nume, fara cv,
cu obraz.

 > Daca polonezii au sa-i inchirieze Sosnowskai o uzina sa-i faca
catedrala
de fier, mie romanii trebuie sa-mi cumpere carioci.

Overall, it would have been better for you to remain quiet.

You're only demonstrating how morally bankrupt you are,
and that you haven't any inkling what ART is.

Art has nothing to do with your entitlements, your rights,
'your' carioci, none of that.

You serve Art.

You do not demand, you do not expect,
you do not ask.

You create. For Art.
Not for yourself, not for your pitiful ambitions.

 > Dar mai intai, mai poreclelor de internet mai macho electronici am
fost
 >invitat

Congratulations for being invited if that is what makes you happy.

But if you think that lends value or the title of Art to your art,
or is any way a prerequisite to confirm identitatea, calitatea,
omenirea ta, think again.

You don't need to justify yourself cu decoratiile oficiale.
That is what is necessary in a 'bun simt', 'respect', corupt society.
All the official decorations in the world WILL NOT BUY ADMIRATION.

And some people cannot be bought. They accept  that which is
veritable, only,
not some batjocura ipocrita de bun simt, respect si etichete
sclipitoare.
They will do so irrespective of the consequences. These people are
Artists.

As far as invitations - as I mentioned about demetrescu
- some romanians don't know much but are very adamant about not
knowing much.
That makes two of you. Orienteaza-te daca vrei, it is irrelevant to me.

N-am nevoie si Nimeni nu are nevoie de abtipilduri capitaliste si neo-
comuniste
care sa-si confirme identitatea, calitatea, omenirea, deasemenea nimeni
nu are nevoie de cenzura ta sclifosita si corupta.

 > restul, frustratii, anonimii, cei-plini-de-ura si atit sint doar
zgomot
de
 > fond. bruiaj.

Deci care este diferenta intre tine si tariceanu +?
Ma refer, in afara de ura si dispretul tau clandestin neo-comunist,
inconstient,
corupt pe care il aveti pt. cei care ii considerati 'zgomot de fond',
'lipsiti de bun simt',
etc faux-pas etichete.

Ai impresia ca Tariceanu si oamenii 'obisnuiti' cred ceva
diferit despre tine +?

 > dan

'The arc of the moral universe is long, but it bends towards justice'

'Anonim / Zgomot de fond / Manelist / Lipsit de bun simt'

-----------------------

\\   extras

 >, ceea ce voua nu o sa vi se intimple atita vreme cit va
 >ascundeti
 > in dosul injuraturilor care va umplu capul.

Deci care este diferenta intre tine si Tariceanu +?
Te compari cu mine cu ce scop +?

1. Daca erai intr-adevar artist, intelegea-i ca arta nu este
un zero sum game. It isn't something that you do as a profession.
It isn't something that you win. It isn't something that you compete in.
It is a way of life, not a way of work.

If you want to compete - be my guest,
you're not going to get very far unless you resort to the
usual mafioso romanian ways of repression.

2. Un OM (ca sa nu mai vorbim de enigmaticul artist) nu are nevoie sa
se ascunda
sub sigiliile ICR, BundesKultur Stftung, Erste Foundation, Getty si
mai stiu eu ce alte
marci MARETE, reklame non-stop.

Crezi ca cel de la usa cortului nu poate fi OM
pt. ca e la usa cortului +?

Sau cel care te injura nu poate fi OM pt. ca te-a injurat +?

Sau cel care nu poarta reklame ICR/Pulafashion pe el
nu poate fi OM +?

Sau cel care nu este neo-comunist, ortodox, green peace,
blue, white, red, pulafashion this or that, maret, nu este OM +?

Daca crezi astfel, care este diferenta intre tine si Tariceanu +?