nadia R. on Mon, 3 Nov 2008 13:53:07 +0100 (CET)

[Nettime-ro] subiectul

Aferim ,draga Oli ,ai pus punctul pe "I".
Subscriu 100%, ai descris situatia cum nu se poate mai bine.

Ajungem
in fine sa se pronunte cuvantul acela rusinos cu "F",adica "FAPTE",si
aici intervine problema de baza a tuturor organizatiilor militante
pentru diverse drepturi ale unor categorii sociale: Nu se mai poate!
Trebuie SA SE FACA CEVA!
CINEVA SA FACA CEVA!
Credeti-ma ca sunt
presedinta unei astfel de organizatii si mai activez in alte
cateva....cel mai greu e pana apare, este identificat sau ...se naste
acel "CINEVA",care sa ia taurul de coarne si sa- si ASUME voluntar
actiunea ,rolul de locomotiva.
E o postura ingrata ,chiar sinucigasa pe undeva si nu e de mirare ca nu se inghesuie lumea sa fie ....CINEVA.
Pe de alta parte nici cei cu mintea limpede si luminata si care stiu ce trebuie facut nu pot cere ALTUIA SA FACA ,adica sa fie
 acel CINEVA ,cata vreme ei insisi nu fac nimic.Si nimeni nu poate ACUZA pe nimeni ca nu face,nu avem acest drept.

Functia de "CINEVA" nu se confera, nu se impune, ci doar SE ASUMA de cel in cauza.

Cred ca intrebarea cheie este:CINE vrea sa fie CINEVA?

Va
spun sincer ca daca nu as fi deja "cineva".... si nu as sti cum
este.....m-as oferi eu,desi...(mare dreptate ai "Oli"), nu as fi cea
mai buna optiune, pt ca si pentru acest job trebuie sa ai un Cv
impresionant  ,referinte etc ca sa ai credibilitate....si mai ales sa
faci totul oficial, in numele unei organizatii legale.Deci, iar ne
lovim de sistem!

DAR ,la final va pot da si o veste buna din
experienta proprie, nu din auzite: culmea e ca pe cai legale se pot
obtine multe in tara asta,daca sustii o cauza dreapta.Cu
perseverenta,memorii peste memorii ,bombardament cu tone de hartii
,presa ,TV, gramada peste ei,si cu ceva sustinere din afara....SE POATE.

Sau ne
 inchidem toti in casa si ne uitam la "Animal Planet".

drag,
nadiRa