Andra Iachim on Wed, 24 Jun 2009 12:01:15 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] propunere - Bienala de la Venetia 53

    Draft One
galeria de proiecte sustine expunerea publica a proiectelor din cadrul
concursului pentru Bienala de la Venetia editia 53, din 2009 si poate oferi
spatiul galeriei in luna august celor  implicati in acest concurs.
    Ceva similar exista deja in grila
noastra de proiecte, asa ca ne-am hotarat sa facem propunerea pe grup, ca sa nu
existe dubii ca am dori exclusivitate. Cu aceasta ocazie, invitam si alte
galerii sa se alature initiativei.
    Expozitia ar fi una strict documentara,
fara implicatii critice sau valorice, dar necesara si instructiva pentru public
si pentru toate generatiile de artisti.
    Mai multe detalii la www.galeriadeproiecte.blogspot.com

Pentru informatii suplimentare ne
puteti contacta la urmatoarele adrese: