Rarita Zbranca/AltArt on Wed, 2 Sep 2009 18:23:52 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] canta in corul nemultumitilor cluj

dragi prieteni,

v-am anuntat ca punem la cale corul nemultumitilor la cluj.
am facut progrese. am colectat peste 400 de plangeri. cu primii voluntari coristi am facut deja o selectie a celor mai tari nemultumiri si am finalizat versurile cantecului. va invit sa le cititi pe http://www.sectorulcultural.info/corulnemultumitilorcluj/.

va asteptam cu drag sa va alaturati corului nemultumitilor. urmeaza sa facem trei repetitii si apoi sa cantam pe strazile din cluj. si daca la scoala nu v-au luat la cor si prietenii va descurajeaza sa cantati la karaoke, aici sunteti bineveniti.

urmatoarea intalnire: joi, 3 septembrie, ora 19.00, in insomnia (str universitatii 2, cluj), in salonul de nefumatori.
inscrieri (non-stop): istvan@altart.org
/corul nemultumirilor este un proces creativ public, dupa un model pus deja in practica in 24 de orase din lume, prin care locuitorii orasului sunt invitati sa isi impartaseasca problemele, ingrijorarile, nemultumirile, care sunt transformate in textul unui cantec care este apoi interpretat in spatiul public de un cor format din artisti si membri ai publicului.

concept: tellervo kalleinen si oliver kochta-kalleinen (www.complaintschoir.org)
organizat la cluj de: fundatia altart (www.altart.org)
cu sprijinul: administratiei fondului cultural national (www.afcn.ro)/