Irina Cios on Mon, 26 Apr 2010 23:59:09 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] PERFORMATIVE CITY PORTRAITS - artist talk & proiectii - Bettina Hutschek (DE), Miercuri, 28 Aprilie, 17:00 / CIAC@The ARK -1

Centrul International pentru Arta Contemporana, Bucuresti

va invita

Miercuri, 28 Aprilie 2010 la ora 17:00

la prezentarea:

PERFORMATIVE CITY PORTRAITS

sustinuta de

BETTINA HUTSCHEK

(Germania)

Prezentarea insotita de proiectii va avea loc la The Ark -1

Calea Rahovei 196A, sector 5, Bucharest

"Practica mea artistica se bazeaza pe cercetarea multidisciplinara si genereaza astfel diverse forme de expresie: filme eseu, texte si publicatii, actiuni performative, menite a fi prezentate in spatii artistice cat si in spatii publice. Demersul meu juxtapune straturi de fictiune si realitate - bazate intotdeauna pe observarea contextului si a practicilor narative - pentru a crea "spatii tranzitorii" care sa genereze la randul lor spatii mentale, mitologii subiective, povesti. Proiectele mele abordeaza spatiul urban, memoria colectiva si politicile imaginii oferind metafore despre fenomene contemporane" Bettina Hutschek

http://www.bettina-hutschek.com

Bettina Hutschek se afla la Bucuresti in cadrul proiectului "Transient Spaces - The Tourist Syndrome / Spatii Tranzitorii - Sindromul Turistic", un proiect interdisciplinar ce abordeaza tema mobilitatii contemporane, a turismului si migratiei si cuprinde o cercetare practica si teoretica finalizata printr-o serie de workshop-uri, seminarii, conferinte si expozitii derulate in Italia, Lituania, Romania si Germania in perioada 2009 - 2010.

"Transient Spaces - The Tourist Syndrome / Spatii Tranzitorii - Sindromul Turistic" este un proiect uqbar, Berlin, initiat de Marina Sorbello si Antje Weitzel, in cooperare cu Neue Gesellschaft für Bildende Kunst si Kunstraum Kreuzberg/Bethanien, Berlin; E-M Arts, Napole; Centrul International pentru Arta Contemporana - CIAC, Bucuresti; Meno Parkas, Kaunas, si finantat cu sprijinul Comisiei Europene si al German Lottery Foundation Berlin.

www.transientspaces.org

Cum se ajunge:

Mijloace de transport in comun:

tramvaiul 32, autobuzul 117, de la Piata Unirii la Piata Chirigiu

autobuzele 136, 385, Calea 13 Septembrie statia de la MNAC, mers 5 min. pe str. Uranus

www.icca.ro / www.theark.ro

facebook: ciac.icca