Diana Maria on Thu, 23 Sep 2010 23:47:26 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] EXPOZITIE DE FOTOGRAFIE PE FILM ANA-MARIA LUNGU

From: Ana-Maria Lungu <amar.lungu@gmail.com>
To: adina.stefan@adevarulholding.ro; razta35@yahoo.com;
florindumitru@radio3net.ro
Sent: Mon, September 20, 2010 6:42:55 PM
Subject: EXPOZITIE DE FOTOGRAFIE PE FILM ANA-MARIA LUNGU

Buna ziua,

Va invit luni, 27 septembrie 2010, la vernisajul primei mele expozitii de
fotografie pe film. Profitam  de aceasta ocazie si pentru a discuta putin despre
pasiunile noastre  din liceu, oricat de aproapiata sau indepartata ne este
aceasta  perioada.

In cateva cuvinte, sunt eleva la  Colegiul National "Sfantul Sava" si trec, de
ceva timp, la capitolul  pasiuni, fotografia clasica si filmul. Expozitia
insumeaza 30 de  fotografii cu tematici diferite, unite de un concept mai
special, care  a dat si titlul expozitiei, cu privire la comunicare - pentru ca
atat  timp cat gandim in imagini, ochii nostri isi vor asuma si functia
comunicarii--intre obiect (fie el de arta,sau nu) si retina,si  implicit,intre
cel care l-a creat, si privitor (frumos cum se ajunge la  comunicarea dintre
oameni,nu?)

Asadar, haideti sa facem asta, pentru ca atat eu, cat si personajele prinse in
rame va asteaptam sa ne priviti in ochi, la Biblioteca Metropolitana Bucuresti,
Filiala "Mihail Sadoveanu", Strada Tache Ionescu nr 4 ( zona Piata Amzei, Piata
Romana),  la orele 18.00. Expozitia este deschisa pana pe 11 octombrie.

Mai jos se afla harta pentru Biblioteca Metropolitana:

http://www.bucurestilive.ro/Biblioteca-Metropolitana-Mihail-Sadoveanu.htm?md=3&itm=87151360

Precum si portofoliul meu si un preview al expozitiei:

http://www.flickr.com/photos/sidia/

Va astept cu drag,

Ana-Maria Lungu