info on Wed, 1 Jun 2011 18:34:59 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Vernisaj "Cover Your Ears and You Will Hear Fire" Dragos Badita, 4 iunie orele 18, galeria Ivan

Galeria Ivan va invita sambata, 4 iunie, orele 18, la vernisajul
expozitiei "Cover Your Ears and You Will Hear Fire" a artistului Dragos
Badita.

?Expozitia porneste de la intuitia ca noi, oamenii, ne-am format si am
trait, timp de zeci de mii de ani, o parte semnificativa din timp adunati
laolalta, uitandu-ne la ceva atat de misterios precum focul, care
hipnotizeaza si hraneste fantasmele cu palpairea sa. El are un caracter
dual: protejeaza de universul ostil din jur, de frig si de animale, dar
este nestapanit si distrugator.Focul este profund metafizic: este de fapt
singurul element care face vizibil nimicul, arzand lucrurile pana dispar
in neant; trimitand, poate, la ceva dincolo de ele.Cred ca aici este
originea "sentimentului numinos", al sacrului: o comunitate adunata in
jurul a ceva care scapa intelegerii, terifiant si capricios, dar care face
posibila si protejeaza viata.?
Dragos Badita

Expozitia va ramane deschisa pana in 15 iulie si poate fi vizitata
miercuri-vineri intre orele 16-20 sau sambata 14-18; persoana de contact:
Marian Ivan

Galeria Ivan
Grecescu 13
050598, Bucuresti