Anca Poterasu on Tue, 28 Aug 2012 10:20:58 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Finisaj expozitie Mentors/ Lea Rasovszky joi 30 august 2012/ orele 15.00 -21.00/ Anca Poterasu Gallery

Finisaj expozitie Mentors -  Lea Rasovszky

Joi, 30 august 2012, intre orele 15:00-21:00.

 Dupa o scurta vacanta de vara, suntem incantati sa reluam activitatea
galeriei.  Înainte sa anuntam expozitia care deschide noul sezon, va invitam
la finisajul expozitiei Mentors, semnata de Lea Rasovszky, joi, 30 august
2012, intre orele 15:00-21:00.

Joi este ultima zi in care puteti vedea  expozitia Mentors. Artista  va fi
prezenta, in galerie,  pe toata durata zilei, pentru a va ghida si pentru a
discuta, cu voi, despre lucrari, mentori si proiecte viitoare.

"Mentors este un proiect inceput in anul 2011.  A fost o serie foarte mare
de portrete, de tipul asta, de mentori, in jur de 60 de lucrari, iar in
expozitie sunt in jur de 40 de lucrari.

Mentorii au legatura cu generatia mea, in care nu mai exista mentori, in
sens traditional, pentru ca nu mai avem timp, rabdare, reactie pentru
raspuns si pentru ca ne-am dezvoltat prea multe sisteme de selectie.Chiar
daca sunt reali sau fictivi, mentorii mei sunt, in general, fizionomii
tratate cu ironie, dar destul de personal, pentru ca fiecare portret are un
cuvant de spus.

Chiar daca nu sunt implicati total , in procesul meu de formare, poate ca eu
gasesc puncte esentiale pentru mine, in ceea ce descopar in ei." Lea
Rasovszky

Ne vedem joi!

Anca Poterasu Gallery

Str. Plantelor 56, 023975, Bucuresti 2