Mihai Zgondoiu on Thu, 8 May 2014 20:13:00 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Reminder Vernisaj "PERCEPTIE GEOMETRICA" / ZoiÈa / Atelier 030202

PERCEPÈIE
GEOMETRICÄ

ZoiÈa
(picturÄ)
8 â 22
mai 2014
Vernisaj:
joi,Â8 mai 2014, ora 19.00, ATELIER 030202 (Sala NouÄ TC), str.
SfÃnta Vineri nr. 11, BucureÅti
Coordonator Atelier 030202:ÂMihai Zgondoiu

http://www.atelier030202.blogspot.com / www.zoita.ro
facebook event:Âhttps://www.facebook.com/events/542791715842517/
âModul meu de percepÈie e
unghiular, Ãn funcÈie de sensibilitatea mea unghiul se Ãnchide sau se deschide,
fÄrÄ sÄ urmÄresc vreo gradare a lui. Sunt liberÄ Ãn geometria mea, dincolo de
ea mÄ ascund Èi reapar prin culoare.Â
Griul e un element
familiar pe care Ãl folosesc Ãn ultima vreme, el Ãmi dÄ posibilitatea sÄ mÄ
plimb negreÈit prin geometrie.
Ãmi Èin amintirile Ãn
triunghiuri. Cele frumoase dor Âiar cele urate Ãncerc sÄ le uit. Radiografiez
memorii personale Èi le Ãnchid ca ÂformÄ de protecÈie Ãn spatele
geometriei. Geometria e o matriÈÄ a tÄcerii indiferent de dinamica ei
unghiularÄ. Ea opreÈte totul stopÃnd orice sensibilitate afectivÄ. Imprim
amintiri diverse Èi le criptez prin culoare asemenea minÈii mele. Geometria Ãn PercepÈie GeometricÄ devine un element
obsesiv de protecÈie.â ZoiÈa
ZoiÅa
(n. 1978), pe numele sÄu complet Delia Oana CÄlinescu, este interesatÄ de medii
variate de exprimare, de la picturÄ la street art, de la artÄ video la
performance. Un âartist nestatornicâ Ãn cel mai bun sens al cuvÃntului, ZoiÅa
se declarÄ fascinatÄ de stencil, dar foloseÅte Ãn aceeaÅi mÄsurÄ Åi arta
organicÄ, hÃrtia sau camera video: âprivesc lumea Ãn culori, o reduc la tÄcere
prin alb Åi negru Åi apoi o las din nou sÄ Åipe prin sunet, imagine Åi
culoareâ.
Organizator: ATELIER
030202
Parteneri:Teatrul de
Comedie, Clubul UNESCO-AdolescenÅii, AsociaÅia Euro CulturArt, APAU Ritual
Sponsor: Murfatlar RomÃnia
SA
Parteneri media:ÂAgentiadecarte.ro, Radio RomÃnia Cultural,
Senso TV, Cultura, ArtClue, RevistaÂARTA,ÂModernism.ro, TV City