Office DanaARTGallery on Thu, 15 Sep 2016 08:32:15 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Floating world, expoziție de fotografie, MIRELA BICHIGEANU

Floating world, expoziție de fotografie, MIRELA BICHIGEANU

 <http://www.danaartgallery.ro/editorial/qz6tg_61.jpg>

DanaArtGallery și Metropolis Art Collection vă invită la prima expoziție personală a Mirelei Bichigeanu.

Unde: Metropolis Center - Str. Grigore Alexandrescu nr. 89 - 97, București, lânga Readers Cafe.
Cand: 26 septembrie 2016 - 15 octombrie 2016
Expoziția se poate vizita în fiecare zi de luni - sâmbătă între orele 12:00 - 20:00
Vernisaj: 29 septembrie 2016, ora 19:00

"Introspecția nu poate fi fotografiată. Floating world este o expoziție despre căutare. Uneori se face intuneric, dar mergem înainte, și dacă cineva ne-ar trimite poze din excursia asta, cam așa cred eu că ar arăta. Nu mă pricep la experiențe, dar ceva mă face să recunosc tranziția spre calm și împăcare, stări după care alerg instinctiv." Mirela Bichigeanu

Mirela Bichigeanu este fotograf de peste 15 ani. Acum urmează cursurile de master `Fotografie și imagine dinamică` ale Universității de Arte, București. A expus la Salonul fotografului Român, Sala Constantin Brâncuși, Palatul Parlamentului; Trecut-au anii, Librăria Cărturești; Ipostaze Urbane - Mișcare, Danaart Gallery; Salonul de fotografie, Foto4all, Muzeul Țăranului, Salonul internațional de artă fotografică din Cairo, Salonul internațional de artă fotografică din Serbia și Salonul internațional de artă fotografică din Cacak.

www.danaartgallery.ro
contact: office@danaartgallery.ro
tel. 0724 271 723