Valentina Iancu on Fri, 19 May 2017 08:38:11 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Invitație la MATKA BAZAR - unde lucrurile frumoase fac fapte bune!

---------- Mesaj redirecționat ----------
De la: Asociația MATKA <asociatiamatka@gmail.com>

​

Vă invităm cu drag la *MATKA BAZAR*
<https://www.facebook.com/events/645458478981500/?active_tab=about>, primul
nostru bazar caritabil!

Zeci de obiecte făcute cu drag de designeri români au fost donate pentru
strângerea de fonduri organizată de Asociația MATKA
<https://www.facebook.com/asociatiamatka/?ref=settings> în toi de Romanian
Design Week 2017.

Pe *20 - 21 și 27 - 28 mai, în grădina J’ai Bistrot (Calea Griviței nr. 55)*,
poți face shopping și fapte bune pentru copiii care participă la cursurile
centrului de zi „Eu și prietenii mei” din Berceni. Toate fondurile obținute
în urma evenimentului vor fi folosite pentru reabilitarea și echiparea
centrului.

Artiști participanți:
Ana Marchetanu <https://www.facebook.com/ana.marchetanu/>  |  Atelier
Francois <https://www.facebook.com/atelierfrancoisro/>  |  Atelier RSVD
<https://www.facebook.com/atelierrsvd/> | Atelier437
<https://www.facebook.com/Atelier437-512391642259467/> | Be Kind For
Real/ Daniela
Groza <https://www.facebook.com/bekindforreal> | Bad Jubies Apparel
<https://www.facebook.com/badjubiesftw/> | BumbagR
<https://www.facebook.com/bumbagR/> | By Anca Fetcu
<https://www.facebook.com/ByAncaFetcu/> | .care?Cutare
<https://www.facebook.com/careCutare-30540360963/> | Cranta Crina/ Kabinet
<https://www.facebook.com/krinakranta/> | Cristina Ciobanu
<https://www.facebook.com/ceramicristina/> | CRESC
<https://www.facebook.com/cresc.studio/> |Cuteoshenii
<https://www.facebook.com/Cuteoshenii/> | De Ceramica
<https://www.facebook.com/DeCeramicaMadalinaTeler/> | Dear Sender
<https://www.facebook.com/dearsender/> | Dizainăr
<https://www.facebook.com/dizainar/> | Double Bubble
<https://www.facebook.com/doublebubbledesign/> |Haine cu spirit
<https://www.facebook.com/hainecuspirit/> | În Faţa Blocului
<https://www.facebook.com/%C3%8En-Fa%C5%A3a-Blocului-237627363099501/> | Ioana
Şopov <https://www.facebook.com/ioanasopov1> | Ioana Truşcă
<https://www.facebook.com/ioana.trsc> | John Dot S
<https://www.facebook.com/john.sun.9440234> | JULS
<https://www.facebook.com/JULS.RTJ/> | Karavanas
<https://www.facebook.com/Karavanas-117480128431175/> | KITRA
<https://www.facebook.com/kitrart/>/ Kabinet
<https://www.facebook.com/kabinetgallery/> | Laguna
<https://www.facebook.com/madebylaguna/> | Livia Coloji
<https://www.facebook.com/liviacoloji.artist/> | Mimieux
<https://www.facebook.com/mimieuxnecklaces/> |  MellonCollie
<https://www.facebook.com/MellonCollie-662122540508974/> | Noemi Meilman
<https://www.facebook.com/placerileluinoe/> | Printoteca
<https://www.facebook.com/printoteca/> | Pojga
<https://www.facebook.com/pojgatoys/> | Prototip Studio
<https://www.facebook.com/prototip.studio/> | ROD
<https://www.facebook.com/ROD.Carturesti/> |  Studio Mud
<https://www.facebook.com/studiomud/> | Urzeală
<https://www.facebook.com/urzeala.ro/> | Vika Tonu Design
<https://www.facebook.com/vikadesign/> | Wagner Maison de la Porcelaine
<https://www.facebook.com/Wagner-Maison-de-la-Porcelaine-313175752063227/>
 | Woodish <https://www.facebook.com/woodishcrafts/>

Am strâns mulțumită autorilor *volume de literatură și artă* de Roman
Tolici, Viorel Ilișoi, Ioana Truşcă, Lea Rasovszky, Adrian Preda, George
Anghelescu, Dósa Andrei, Andra Rotaru, Dan Ciupureanu, Ana-Maria Caia,
Svetlana Cârstean, Răzvan Țupa, Sebastian Reichmann, Dan Stanciu, plus
câteva exemplare din Gellu Naum 100, Athanor 3 și Dublă Expunere.

*Program eveniment:*

• Duminică, 21 mai, de la ora 13, donează, desenează și Atelier Simpluș îti
transformă desenul într-o jucărie de pluș. Jucăriile vor putea fi ridicate
pe 28 mai.

• Pe 28 mai, vino să îi cunoști și să îi vezi in acțiune pe copiii de la
centrului de zi „Eu și prietenii mei” și să îi ajuți să construiască o
instalație din jucării nefolosite sau defecte. Toți cei care pot dona
jucării sunt așteptați între 20-27 mai la J’ai Bistrot în spațiul de
colectare pentru a lăsa obiectele.

Bazarul va fi deschis între orele 12:00 si 20:00 în cele patru zile de
eveniment.

Asociația Maatka PHI a fost fondată în 2016 de Mihaela Cîrjan, Valentina
Iancu, Lea Rasovszky și Daniela Vîrlan. Inițiativa MATKA Bazar face parte
din proiectul „SPAȚII CREATIVE PENTRU EDUCAȚIE”, demarat anul trecut la
centrul din Berceni, aflat în subordinea Direcției de Asistență Socială și
Protecția Copilului Sector 4. Acesta oferă servicii gratuite de
supraveghere și îndrumare școlară pentru 45 de copii cu vârste cuprinse
între 6 și 14 ani proveniți din familii aflate în situații dificile.

Proiectul îmbină constructiv educația formală cu elemente educative
non-formale, prin crearea unor piese de mobilier ce vor putea fi utilizate
ca noi tipuri de instrumente didactice ludice. Acestea îi vor invita pe
copii la comunicare, lucru în echipă, descoperirea unor moduri noi de a
rezolva probleme, la a imagina și a transforma. Mobilierul va fi proiectat
împreună cu partenerii noștri, Wolfhouse Productions și NOD Makerspace, iar
materialele de construcție sunt opera voastră, a artiștilor care donează
obiecte și a iubitorilor de artă care ne susțin.

--
*ASOCIAȚIA MAATKA PHI*
str. Garoafei nr. 62, com. Cornetu, jud. Ilfov

--
Valentina Iancu
http://mvalentinaiancu.wordpress.com/

Please consider the environment - do you really need to print this e-mail?

  <https://mailtrack.io/> Sent with Mailtrack
<https://mailtrack.io/install?source=signature&lang=en&referral=mvalentinaiancu@gmail.com&idSignature=22>