tomislav medak on Mon, 12 Sep 2005 09:47:33 +0200 (CEST)

[nettime-see] TOUCH ME festival :: simpozij "Zloupotreba inteligencije" :: Badel :: 13-15. rujna, početak u 18:00

| simpozij | Zloupotreba inteligencije | Operacija:grad |  Subiceva 55 |
             | TOUCH ME festival | Kontejner + Multimedijalni institut |
                               | Zagreb - kulturni kapital Evrope 3000 |

Krhki depersonalizirani svijet makroskopskih kontinuiteta informacija i
biomaterija u kojemu obitavamo ispresijecan je rizicnim nastojanjima da
se kapitalizira biologija pretvorena u znanje i informaciju,
distopijskim zudnjama bezostatne kiberneticke kontrole i nadzora nad
drustvenim procesima i ponasanjem pojedinaca, hegemonijalnim
optimiranjem politickog sustava odlucivanja i konzumeristicko-zabavnog
kompleksa, razbuktalim projekcijama malevolentnih teroristickih zavjera.
Simpozij "Zloupotreba inteligencije" posvetit ce se toj konstelaciji
drustvenih zudnji, strahova i rizika pred novim tehnoloskim mogucnostima
te tehnoloskim, znanstvenim i umjetnickim praksama koje reflektiraju
vizije i mogucnosti zloupotrebe inteligencije i zloupotrebljivo
ustrojstvo sustava inteligencije smjestenih usred tog isprepletenog
svijeta infosfere i biosfere.

| program |

13. rujna, dan prvi - dvorana 12

18:00-19:30 - prva sesija:
+ Bojana Kunst (SI): Neposlusne veze: o proizvodnji monstruoznosti
+ Matthew Fuller (UK): Kalkulacijski prostor

19:30-21:00 - druga sesija:

+ Thomas Kaiser (DE): DNKgrafija i audio mikroskop
+ Joe Davis (US) - predstavljanje umjetnickog rada

14. rujna, dan drugi - dvorana 12

18:00-18:45 - prva sesija:
+ Olivier Razac (FR): Reality TV i biopolitika

18:45-20:15 - druga sesija:
+ Jens Hauser (DE): Bios, tehne, logos: Softverski i hardverski pristupi
bioumjetnosti
+ Oron Catts (AU): Bezrtvena utopija ili bezrtvena hipokrizija?

15. rujna, dan treći - dvorana 15

18:00-19:30
+ Natalije Jeremijenko (US): Tihi promatrači ili ipak ne: Unošenje
uzajamnosti u interaktivne sustave
+ Ivan Marušić Klif (HR): Alo, alo - predstavljanje umjetnickog rada

napomena: radni jezik konferencije je engleski