valery.grancher on Sat, 10 Sep 2005 09:22:31 +0200 (CEST)

<nettime-ann> [event] valery.grancher

Hello,

I  have the plesure to announce my upcoming show, I hope to meet you
there and I apologize for any cross-postings.

J'ai le plaisir de vous annoncer mes prochaines expositions dans les
prochaines semaines dans l'espoir de vous y rencontrer. Toutes mes
excuses pour les cross-potings.

Autumn 2005:

- September 8 - Novembre 13 2005: "Super!" "BWI section" Hasselt's first
contemporary visual arts, fashion and design Triennial. Belgium.
- October 1 - 2 2005: "Nuit blanche", "L'envers de la video surveillance"
("beyond video surveillance) - Mairie du IVeme arrondissement de Paris,
France.
- October 6 -10 2005: 32nd FIAC in halls 4 and 5.1 Future Quake section,
Incognito Gallery. Paris Expo, Portes de Versailles, Paris, France.
- October 7 - November 25 2005: "Shiwiars project" solo show at the
Palais de Tokyo, site de creation contemporaine, Paris, France.
http://www.theshiwiarsproject.org

Automne 2005:

- 8 Septembre - 13 Novembre 2005: "Super!" "BWI section" 1ere Triennale
des arts plastiques, de la mode et du design contyemporain a Hasselt,
Belgique.
- October 1 - 2 2005: "Nuit blanche", "L'envers de la video surveillance"
Metazone - Mairie du IVeme arrondissement de Paris, France.
- 6 - 10 Octobre 2005: 32nd FIAC dans les halles 4 et 5.1 section Future
Quake, Gallerie Incognito. Paris Expo, Portes de Versailles, Paris,
France.
- 7 Octobre - 25 Novembre 2005: "Shiwiars project", exposition
personnelle, Palais de Tokyo, site de cr=E9ation contemporaine, Paris,
France.
http://www.theshiwiarsproject.org

A newsletter will be sent for each project.
Une newsletter sera envoye pour chaque projet.

Best regards

Valery Grancher
http://www.theshiwiarsproject.org
http://www.nomemory.org