Jan Dehouck on Mon, 22 May 2000 22:33:56 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Amsterdam Valley

Geachte,
wil u me coördinaten doorgeven van PR-contactpersonen uit de Amsterdam
Valley.
Mijn naam is Jan Dehouck en ik maak deel uit van een team dat vier
ICT-valleys vertegenwoordigt te België onder de vorm van een
business-to-business platform. (Flanders Language Valley, Flanders
Multimedia Valley, DSP Valley en Flanders Graphics Valley). Ik heb uw mail
adres gevonden via een zoekmachine www.Clickx.be met als zoekopdracht
"Amsterdam Valley".
Met vriendelijke groeten,
Jan Dehouck
jan.dehouck@telenet.be
--
LET OP: nettime-nl is verhuisd! bovenstaande is gepost via het oude
adres nettime-nl@dds.nl. Gebruik vanaf nu (27/1/2000) het volgende