Karin Spaink on Tue, 23 May 2000 20:07:36 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: Persbericht: Klotenknijper vs Spaink op 25 mei 2000

>Aanstaande donderdag dienen om 9 uur en 10 uur in de
>Rechtbank van Eerste Aanleg te Antwerpen (Britselei 55,
>kamer 8b) de rechtszaken die rijkswachter Coen Klonen
>(alias Klotenknijper) tegen Karin Spaink en tegen Zenon
>Panoussis heeft aangespannen.

In aanvulling op het vorige bericht:

	Zojuist verwittigde mijn advocaat, Mr Edith Flamand,
mij ervan dat beide zaken vrijwel zeker worden
verwezen naar de meervoudige rechtbank, aangezien de
aanklacht een "persmisdrijf" behelst. Of een
meervoudige kamer op zo korte termijn kan worden
samengesteld, kan de griffie niet garanderen. Er is
een kans dat de zaak daarom aanstaande donderdag niet
kan worden behandeld en wordt uitgesteld. Wijzelf
dienen hoe dan ook te verschijnen, en zullen na afloop
zoals beloofd in café Brasseurs aanwezig zijn.

	<http://www.xs4all.nl/~kspaink/varia/Rijkswacht.html>
	<www.klotenknijper.com>

- K -