martin sjardijn on Thu, 8 Jun 2000 15:25:16 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] web3d

Nee inderdaat die pc-emulator is de enige mogelijkheid vooralsnog.
Heb je die niet?
Mac (een prima systeem vooral voor de grafische drukkers wereld)
is zoals ik als zei laat het internet gaan verkennen ;-( Maar dat
duurt
niet lang meer
hoor. Als je wilt kijken moet je voor Activeworlds een PC opzoeken.

Jammer want ik ken momenteel geen beter web3D systeem behalve een
scandinavische
opensource die ook met beos. irix en linux werkt.

Om toch te weten hoe het werkt (en het is een onomkeerbare
ontwikkeling en
de basis van de interactieve tv) raadt ik je aan een pc op te
zoeken.

met groet, martin