Han Speckens on 23 Aug 2000 20:42:35 -0000

Re: [Nettime-nl] ISOC conference

Waarom spreken jullie Engels?
de conferentie is toch in het Nederlands>movers and shakers, de kracht van
Nederland
Doelgroep
Reflecting the Internet 2.0 wordt geprofileerd als hét topevenement voor de
Nederlandse Internet Society. Het congres biedt de movers en shakers van de
Nederlandse internetwereld en alle ondernemers, bestuurders en
beleidsmakers, die zich met internet bezighouden, een kritische reflectie op
de ontwikkelingen, waar ze zelf een stempel op drukken. De organisatoren
streven naar een breed draagvlak voor het congres in de maatschappij en naar
een gemêleerd deelnemersveld. Behalve bedrijven en overheidsorganisaties,
zullen nadrukkelijk ook maatschappelijke organisaties, branche-organisaties,
werkgevers- en werknemersverenigingen benaderd worden.

Profilering
'Reflecting the Internet' sluit aan bij de doelstellingen van ISOC, dat een
platform wil zijn voor bedrijven, instellingen en overheden, die -elk vanuit
hun eigen belangen en achtergronden- met internet te maken hebben. ISOC
streeft naar de bevordering van het gebruik van internet in Nederland en wil
tevens een bijdrage leveren aan het debat over de inrichting van de
informatiemaatschappij. Maar als je 364 dagen per jaar het gebruik van
internet promoot en stimuleert kan het geen kwaad om eens per jaar ook
kritisch naar de ontwikkelingen rond internet te kijken.