Karin Spaink on 4 Oct 2000 20:28:17 -0000

Re: [Nettime-nl] inspirerend anti-globaliserings gedachtegoed

On 04-10-2000 at 21:45, Francisco van Jole kindly wrote:

> Precies, dat is dan ook net de bedoeling. Bedrijven waar veel werknemers
> aandelen hebben, worden dan ook gekenmerkt door een praktische afwezigheid
> van arbeidsonrust. Shell en Microsoft bijvoorbeeld.

Dat is niet wat je schreef ;-) Je stelde dat personeel en
aandeelhouders tegenwoordig vaak dezelfde mensen zijn; ik
bestreed dat.

- K -

--

Sex was MEANT to be dirty, dangerous and disturbing. It
wasn't meant to leave you feeling good about yourself;