josephine bosma on 5 Oct 2000 14:53:05 -0000

Re: [Nettime-nl] hoezo inspirerend

Dat snap ik. Alleen klopt die stelling dus niet, want sex wordt nu door
sommigen (waaronder Karin Spaink) misschien wel als dirty, dangerous etc
gepusht, maar is daarom nog niet zo 'bedoelt'. Ik vind zo'n semi
wetenschappelijke stelling voor een puur persoonlijke voorkeur gewoon
flauwekul. Doet ook een beetje 'Reader's Digest-achtig' aan overigens.
Of was dat de bedoeling?

groet

*