Francisco van Jole on 2 Dec 2000 11:29:12 -0000

Re: [Nettime-nl] 6 december: De Kerckhove: 'Principes van de cyberarchitectuur'

At 17:20 30-11-2000 +0200, Andreas Broeckmann
wrote:

>Nunspeet,  27 november 2000 - De virtuele wereld heeft een grote invloed op
>de reële wereld van goederen en diensten. Wat precies de aard van die

Goh, is dat zo? Zou je een paar voorbeelden van die 'grote invloed' kunnen
noemen? Zelf heb ik namelijk het vage gevoel dat de makke van de 'virtuele
wereld' is dat ze buiten zichzelf tamelijk irrelevant is.

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.