Louis Stiller on 7 Dec 2000 10:25:07 -0000

Re: [Nettime-nl] PS op 'ad hominem'

Beste Patrice en Francisco,

Ergernis is een belangrijke en zinvolle emotie.
En wat is er tegen een zinvol discours? Ik wou zelf wel 'ns dat ik wat meer
zinvols kon toevoegen. Maar Francisco houd je wel scherp, ook al is hij
irritant en waait hij met vele winden mee: zijn stemming loopt vrijwel
gelijk op met de beurskoersen van de Nasdaq: nu dus lekker negatief, een
jaar geleden zeer positief. Maar dat is ook een tactiek..    Enige probleem
daarbij is dat hij vaak als een olifant door de porseleinkast banjert en de
kleine positieve signalen niet meer ziet. Maar daar zijn anderen
waarschijnlijk weer voor.

Louis Stiller