R.J.Reekers on 29 Dec 2000 08:52:23 -0000

Re: [Nettime-nl] Bilwet: De Wereld van Morgen

Ja, lake heeft wel gelijk. Het was gewoon een poging net zo interessant te schrijven als Geert, terwijl het ook nog een lokkertje naar mijn eigen site moest zijn.

Dit is meer in jullie straatje wellicht: http://www.eurotopia.nl/

[knip]
 Eurotopia wil in contact komen met programmamakers en projectbedenkers,
 met kunstenaars, artiesten en ideeënmakelaars in Europa die net als wij veel
 energie hebben gestoken in culturele hersenspinsels die nooit ten uitvoer
 zijn gebracht en waarschijnlijk een zachte dood sterven. Omdat ze te duur
 waren, te groots, te weinig toeschouwers zouden trekken, of juist teveel, of
 om wat voor reden dan ook niet realiseerbaar bleken. Want we willen het
 nog een keer proberen. Alleen anders en met elkaar. Hoe, dat kun je zien op
 www.eurotopia.nl.
[einde knip]

Ik ken in elk geval al een (R'damse) club die redelijk gelukkig van zo'n initiatief zal worden. Volgens mij moet dit sowieso worden doorverteld.

2001, a re-run odyssee!

:o)

Richard
______