Marie-Jose Klaver on 19 Jan 2001 09:34:25 -0000

Re: [Nettime-nl] exploding DAVOS

At 01:09 18-1-01 +0000, kees/ventana wrote:
>Marie-Jose Klaver vindt - met de al dan niet gespeelde naiviteit die het zo
>goed doet in de media dezer dagen - dat daar niets mee mis is (een stap
>verder en je gaat schrijven dat mensen die ertegen demonstreren vragen
>om een pak slaag).

Dat heb ik helemaal niet gezegd. Dat vind ik ook niet. Maar de manier
waarop jij mij woorden in de mond legt en retorisch probeert uit te
schakelen, illustreert wel het blinde fanatisme dat mij doet vrezen dat een
andere groep machthebbers niets uitmaakt (en waarschijnlijk zelfs veel
erger is dan de huidige).

Marie-Jose Klaver