Peter van der Pouw Kraan on 6 Feb 2001 11:18:42 -0000

Re: [Nettime-nl] Stelarc Performance 7.2

>Je hersens als open source? Die kans is erg klein. Er is namelijk een
>patent toegekend aan het nabootsen van hersens middels computers.

Het zal ook niet waar zijn ook.. :) Daar kun je nog prachtig over
doorfantaseren. Doet me denken aan een kort verhaal van Stanislaw Lem over
een rechtzaak waarin de leverancier allerlei onbetaalde lichaamsonderdelen
terugeiste en de vraag was: van wie?

Maar eigenlijk doelde ik op de stabiliteit. Stel je voor dat je hersen-LAN
onder Windows zou draaien terwijl de technologie nou net met die nare
slaapbehoefte heeft afgerekend.

Peter van der Pouw Kraan (peter@xs4all.nl)