Francisco van Jole on 20 Apr 2001 16:45:07 -0000

RE: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

At 18:16 20-04-2001 +0200, Michael van Eeden wrote:
>het overigens niet minder waar. Maar het doet een beetje denken aan iemand
>die 3 pakjes sigaretten per dag rookte, gestopt is en nu iedereen die alleen
>al denkt aan roken bestraffend toespreekt.

O ja, nog even dit. In maart 1997, toen het initiatief tot het bedrijfje
waar jij aan refereerde reeds genomen was, schreef ik een column in de
Volkskrant die aldus begon:

"Ergens op Internet moet een verborgen schat liggen. Niemand weet precies
waar, maar hele volksstammen zijn ervan overtuigd: we hebben hem nog niet
gevonden, maar straks wel. En als die schat eenmaal bloot komt te liggen,
dan worden we er allemaal beter van, want rijk. Denkt men.
Zelf begin ik er steeds meer aan te twijfelen of die schat bestaat. Of
liever gezegd: kan bestaan."

Misschien was ik al 'teleurgesteld' voordat ik er aan begon. Zou dat het zijn?

Voor wie het interesseert, de hele column staat hier:

http://www.xs4all.nl/~fvjole/archief/artikelen/Volkskrant/1997/digitaal/970308.html

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.