Francisco van Jole on 20 Apr 2001 17:07:08 -0000

RE: [Nettime-nl] verslag Infodrome-congres 11 april jl.

At 18:56 20-04-2001 +0200, Michael van Eeden wrote:

>Dus omdat XS4ALL elke dag adverteert in de Volkskrant met 'ADSL kan
>veiliger' (wat ze volgens jou uit liefde voor de mensheid doen), kunnen wij
>het niet meer over veiligheid hebben omdat dat dan ook reklame voor XS4ALL
>is? Je draait de zaken een beetje om.

Dus de maatschappelijke relevantie die XS4ALL voortdurend aankaart is niet
meer dan een marketing truc? Mijn god, en dan zegt men dat *ik* cynisch ben.

Vrijheid van meningsuiting, daar zag ik laatst nog een advertentie voor.
Ook al een product?

groet, groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com
wekelijkse nieuwsgids - webcam - e-zine - etc.