mauzz on Sat, 21 Apr 2001 02:44:40 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] idealen?

Mart van Bree <mart@tv3000.nl>

> Uieindelijk heeft alles zijn prijs.

inderdaad, voor niets gaat de zon op

> Subsidie (DDS) en maatschappelijke betrokkenheid (idealen?) als
> bouwstenen voor DDS,

DDS is ooit begonnen als een experiment voor maar 10 weken in 1994.
Toen was dat met subsidie van de overheid, bedoeld voor die 10 weken.
 Sinds het besluit tot voortzetting NA die 10 weken (de eigelijke permanente
oprichting) heeft de stichting DDS voor zover ik weet nooit structurele
subsidie gehad.

> Er zal altijd iemand moeten betalen.

precies

> de subsidient, de consument of de adverteerder

of de werknemers...,

MauzZ

 This message was sent using DDS Webmail
        http://webmail.dds.nl/