Michael van Eeden on Fri, 4 May 2001 09:50:46 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Fw: Mail sent to Nettime-nl

Hoi,
om spam tegen te gaan moeten emails die niet direct (in de to-regel) aan
nettime-nl gericht zijn eerst langs de moderator. ik snap niet helemaal
waarom je de foutmelding die je kreeg weer doorstuurt naar de lijst...
tenzij je de foutmelding zelf natuurlijk ziet als net-kunst.

Michael