Jo van der Spek on Wed, 30 May 2001 10:37:36 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] virus?

ik kreeg uit onderskundige hoek onderstaande virus waarschuwing. Maar
voordat ik een command verwijder wil ik het even checken. Iemand iets
van bekend?

groet van Jo

Dag allemaal,

het schijnt dat er een virus in omloop is dat per 1 juni alles van je
harde schijf wist. Ik bleek het te hebben. Daarom waarschuw ik jullie
maar even, want het gaat per email mee. Het is gemakkelijk te
verwijderen, door met de zoekoptie het bestand met de naam SULFNBK.EXE
te zoeken en te verwijderen, en vervolgens ook uit je prullenbak te
verwijderen.
Doe het voor de zekerheid maar gauw even.
Groeten,

--
Jo van der Spek, journalist, program maker & tactical media consultant
H. Seghersstraat 46