Marja Oosterman on Wed, 30 May 2001 18:32:50 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] Virusvoorlichtingscentrum/meldpunt nodig? Re: [Nettime-nl] virus?

At 17:03 30-05-2001 +0200, Jeroen wrote:

>Wat te denken van een anti-nepviruswaarschuwingsvoorlichtingsnepvirus.
>Voorlichting doormiddel van een nepvirus dus. Iets dat geheid de doelgroep
>bereikt. Ontketen die anti hoax-hoax!

Weet niet zeker of je dit als grap of serieus idee bedoelt,
maar laat het als idee nu al zo'n anderhalf uur bezinken..
echt sympathiek is het niet voor al die goedbedoelende hulpvaardigen en ik
ben er ook nog niet uit of dat dezelfde doelgroep is, oftewel
goedbedoelende qua hoax medewerkende hulpvaardige slachtoffers van virussen
en nepvirussen zijn.

Iemand anders hier wel?

SIF (sif.nl) blijkt trouwens een toestel bij de Koninklijke Bibliotheek in
Den Haag dat niet bereikbaar is, ook niet na tussenkomst hulpvaardige
KB-telefoniste.
Mail gestuurd die tot nu toe niet beantwoord is.

H.groet,

Marja

<http://www.dan.nl/>De Agenda van Nederland bundelt, schakelt en
koppelt...
omdat er meer is dAN E-commerce...

kopij per E-mail:  redactie@dan.nl

Uitgave: St. NoPapers, digitale uitgeverS... virtualiter sedert 1988
Tel.: 030-2544519 (ma t/m vrij 11-16.00 uur)