Erik van Heeswijk on Fri, 29 Jun 2001 18:24:08 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] V2_: dot.nu small formats & wearables

> De verbinding tussen mens en machine wordt steeds kleiner en subtieler en
> zal uiteindelijk 1 worden door middel van draagbare electronica.
> Tafelkleden met muziek er in, afstandsbediening verwerkt in de arm van de
> stoel tot de lichtschakelaars verwerkt in gordijnen en tapijt.

Met alle respect V2/Marjolein, maar het is lang geleden dat ik een
bericht tegenkwam met zo'n groot Chriet Titulaer gehalte. Het is
misschien wel aangenaam om een congres te organiseren voor freaks die
denken dat ze Star Wars-tijden nog gaan meemaken. Maar echt nuttig is
het niet. Het enige dat dat ik ervan geleerd heb, is dat ik Chriet
eigenlijk wel een beetje mis. Dat zangerige Limburgs, de vogelnestbaard,
de totale verering van de techniek en de columnpjes in de Kijk. Noem je
congres 'Het congres van de toekomst' (met zachte g) en ik zal er
zijn... Anders veel plezier!

groetjes
Erik van Heeswijk
Hoofdredacteur Focus-in