Francisco van Jole on Fri, 6 Jul 2001 11:43:30 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] voor tophoppers en mopperfloppers

At 11:12 06-07-2001 +0200, ReindeR Rustema wrote:
>Mijn kranten zouden me kunnen helpen daar een oordeel over te vellen door
>die demonstranten serieus te ondervragen over hun motieven.

Sorry, pas toen ik op 'send' had gedrukt besefte ik dat dit de kern van je
vorige kritiek was en mijn reactie daar niet op aansloot.

Ik lees overigens een andere krant en begreep dat nu juist het probleem is
dat er niet zo heel veel vermeldenswaardigs wordt verteld als die vraag
wordt gesteld.

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com