Francisco van Jole on Fri, 6 Jul 2001 14:41:08 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] voor tophoppers en mopperfloppers

At 14:10 06-07-2001 +0200, ReindeR Rustema wrote:

>Kennelijk heb jij dat al gedaan, ik zie er enorm tegenop. Zo'n posting van
>Ravage hier op nettime-nl  "tophoppers en mopperfloppers" kan ik al
>nauwelijks uitlezen, ik lees het liever professioneel geformuleerd op
>papier in mijn ochtend- of avondkrant in mijn eigen taal. Als jij je
>verslag over je surftocht langs al die sites nou eens verpakt in een goed
>geschreven journalistiek stuk? Bij voorbaat dank.

Dat is - natuurlijk - al lang geleden gedaan door de krant:

http://www.volkskrant.nl/nieuws/nieuwe_media/350035032.html?history=/i345028200

vriendelijke groet,

Francisco van Jole

http://www.2525.com